Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Μεσαίωνας.....


 Χάρης Μαυρουδής
 

Είμαι μέσα στο χυτήριο! Δεν παίζω στην παράσταση, ήρθα όμως να συμπαρασταθώ σε συναδέλφους σε συνανθρώπους μου! Εξω μας έχουν περικυκλώσει και μας πολιορκούν οι άντρες με τα μαύρα... Οι κουκλουξ κλαν της Ελλάδας. Βουλευτές της Χρυσής Αυγής με την ανοχή της αστυνομίας, και οπαδούσ τουσ, μας ρίχνουν πέτρες, γιαούρτια μας αποκαλούσαν αδερφές προδότες της Ελλάδας. Παρουσία της αστυνομίας προσπάθησαν να παραβιάσουν την κλειδαριά με αποτέλεσμα το κλειδί να μην μπορεί πια να μπει μέσα... Είμαι από τις 18:00 και μόλις τώρα μάθαμε πως θα έρθει εισαγγελέας! Φοβάμαι! Φοβάμαι πολύ! Οχι όμως, μόνο για εμένα, όχι μόνο για σήμερα! Φοβάμαι για την ανοχή και την αδιαφορία της κοινωνίας! Και η κοινωνία είστε εσείς και εγώ! Φοβάμαι λοιπόν για την ανοχή σας και την αδιαφορία σας και πού αυτό θα μας οδηγήσει... Εξω έχουν έρθει και βουλευτές της αριστεράς. Αυτούς η αστυνομία δεν τους άφηνε να πλησιάσουν σε αντίθεση με τους βουλευτές της ΧΑ. Μάθαμε πως ο Δένδιας είναι ενήμερος. Εχουν παγιδευτεί και ελάχιστοι δημοσιογράφοι που βρήκαν τροπο και μπήκαν. Τι δεν καταλαβαίνουμε; Πρέπει να υπάρξουν νεκροί για να αντιληφθεί ο κόσμος πως ζούμε σε φασισμό;
Υ.Γ οι άνθρωποι που ήρθαμε να συμπαραστθούμε είμασταν 7 ή 8...


Η σελίδα της Ιωάννας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου