Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Τζόντι Φόστερ: Πως βίωσα με τα παιδιά μου τις διαδηλώσεις της Αθήνας


  Απο την 70η απονομή  των Χρυσών Σφαιρών ο Greek reporter μίλησε με διάσημους για την Ελλάδα Όμως  η πιο συγκλονιστική «ελληνική» ιστορία ήταν εκείνη της Jodie Foster
 
«Έχω πάει πολλές φορές στην Αθήνα. Την  τελευταία φορά πήγα με τα παιδιά μου. Ήθελα να τους δείξω τις ομορφιές της Αθήνας» είπε η Foster.

«Ήταν οι πρώτες εξεγέρσεις. Καθόμουν  με τα παιδιά μου στο παράθυρο με τις αντιασφυξιογόνες μάσκες. Πίστευαν πως ήμουν η χειρότερη μητέρα στον κόσμο» αποκάλυψε η ηθοποιός μιλώντας στον Greek reporter.

Όπως όμως είπε, εκείνη τους εξήγησε ό,τι όσα έβλεπαν ήταν ιδιαίτερα σημαντικά  καθώς οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν  να διαδηλώνουν και να στέλνουν το μήνυμά τους όταν κάτι στη χώρα τους δεν λειτουργεί καλά.

Μάλιστα, χαρακτήρισε την τελευταία επίσκεψή της στην Ελλάδα  ως το καλύτερο ταξίδι που έχει κάνει ποτέ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου