Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Ο μάρτυρας που καίει τον Παπακωνσταντίνου...


 Της Έρρικας Βαλλιάνου

Το όνομά του Γιώργος Αγγελόπουλος, υπεύθυνος πληροφορικής. Όπως λέει στην κατάθεσή του: «Εργάστηκα κοντά στον κ. Παπακωνσταντίνου προς το τέλος του 2010.

Με ...ειδοποίησε μέσω της γραμματέως του και μου παρέδωσε ένα CD χωρίς να μου δώσει περαιτέρω εξειδικευμένες πληροφορίες. Μου ζήτησε να βρω ονόματα που δίπλα τους υπάρχουν τα μεγαλύτερα ποσά.

Όταν είδα ότι τα ονόματα ήταν πάνω από 2.000 αντέγραψα στον υπολογιστή του υπουργείου για ασφάλεια το CD και το κλείδωσα στο συρτάρι του γραφείου μου.

Έφτιαξα ένα αρχείο excel και άρχισα να ξαναβλέπω τη λίστα. Να βλέπω ποσά και να κάνω copy paste.

Στη συνέχεια έφτιαξα ένα φάκελο, όπου έβαλα μέσα ότι είχα επεξεργαστεί, μαζί με το CD, το έκλεισα από πάνω με μία μονωτική ταινία και το έστειλα στον κ. Παπακωνσταντίνου γράφοντας :

ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΚΥΡΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ».

Kαι εδώ ο μάρτυρας Αγγελόπουλος λέει το εξής καταπληκτικό:

«Ο υπουργός δεν θυμάμαι αν ήταν την ίδια μέρα που του έστειλα το φάκελο ή άλλη, με κάλεσε στο γραφείο του. Με ρώτησε για τα ονόματα που είχα επεξεργαστεί και μου είπε "Ό,ΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕΣ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ". Εγώ διέγραψα δύο αρχεία Excel και Folder».

Ο μάρτυρας δήλωσε στους οικονομικούς εισαγγελείς πως από εκεί και πέρα δεν ξέρει τι έκανε ο κ. Παπακωνσταντίνου.


nonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου