Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΣΤΟΠ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

 
Σε αυτές τις εκλογές αρνούμαι να διαβάσω δημοσκοπήσεις. Αρνούμαι να συμμετέχω σε δημοσκοπήσεις. Αρνούμαι να ψηφήσω με την λογική που θέλουν να μου υπαγορεύσουν οι στημένες δημοσκοπήσεις. Ακόμη και έντιμες να ήταν οι δημοσκοπήσεις, αρνούμαι να επιτρέψω στην αριθμολαγνεία και στα θέλω της μάζας να θολώσουν την κρίση μου. Δεν θέλω να ξέρω την θέληση της μάζας πριν από την ώρα της.
Η ψήφος μου είναι υπόθεση ατομική, υπόθεση συνείδησης. Δεν μπορεί να καθορίζεται από την ασταθή και ευμετάβλητη κρίση της μάζας. Σε αυτές τις εκλογές ψηφίζω με μοναδικούς οδηγούς την συνείδηση μου και το ένστικτο μου. Δεν θα καθορίσει η θέληση της μάζας την συνείδηση μου. Η συνείδηση μου θα καθορίσει την θέληση της μάζας. Το ποιοί θα μπουν στην βουλή, θα το καθορίσει η κρίση μου και η κρίση σου, μα όχι οι δημοσκοπήσεις.
Γι’ αυτό λοιπόν, λέω στους δημοσκόπους και σε όλους τους περισπούδαστους πλασιέ της παπάντζας: Οι δημοσκοπήσεις σας δεν με αφορούν. Τυλίξτε τις δημοσκοπήσεις σας και κάντε τις ρολό. Αλείψτε τις με μπόλικη βαζελίνη και βάλτε τις στην κώλάρα σας. Σταμάτησα να τρώω την φόλα που μας πλασάρετε.

Απο michaeldesign

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου