Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΝΤΟΡΑ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ



Την Τετάρτη 20.03.2013 και ώρα 4.00 μμ, ξεκινάει πειθαρχική διαδικασία σε βάρος μου. (βίντεο)

Συγκεκριμένα, καλούμαι από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών για κατάθεση στα πλαίσια προκαταρκτικής διερεύνησης κατόπιν αναφοράς από τον Δημήτρη Αντωνίου, ο οποίος έχει ξεκινήσει στις 09.02.2013 πρωτοφανή εξυβριστική επίθεση σε βάρος μου.

Στην αναφορά που κατέθεσε προς τον Δ.Σ.Α., το ΣΔΟΕ Αθηνών και την Εισαγγελία Αθηνών, ο Αντωνίου ισχυρίζεται ότι έχω διαπράξει βαρύτατα ανίερα ανήθικα και εθνοπροδοτικά εγκλήματα. Συγκεκριμένα με κατηγορεί:

- Ότι με τη μήνυση για εσχάτη προδοσία που έχω καταθέσει με εκατοντάδες συνυπογραφές Ελλήνων, εκμεταλλεύτηκα χυδαία τον Ελληνικό Λαό και ότι υπέβαλα σε έξοδα όσους συνυπέγραψαν, χρεώνοντας 100€ τον καθένα, με αποτέλεσμα να αποκομίσω παράνομο κέρδος τουλάχιστον 28.300€.

- Ότι παρέσυρα αφελείς πολίτες σε όλη την Ελλάδα να καταθέτουν αιτήσεις στις Εισαγγελίες και τα Αστυνομικά Τμήματα, επιδιώκοντας παράνομο και ανήθικο κέρδος.

- Ότι η αγωγή για την εξύβριση του Ελληνικού Λαού από ΓΑΠ και Πάγκαλο, την κατάθεση της οποίας είχα προαναγγείλει μέσω του www.letmefree.gr, είναι ψευδής, ηλίθια, προσβάλλει τη νομική επιστήμη και ότι είχα σκοπό μέσω αυτής και πάλι να προσποριστώ παράνομο κέρδος.

- Ότι στις 14.01.2013 κατέθεσα αίτημα σύλληψης των βουλευτών για εσχάτη προδοσία που κατ΄εμένα διεπράχθη. Το αίτημα αυτό, ο Αντωνίου ισχυρίζεται ότι στερείται και του ελάχιστου ίχνους νομικής και λογικής σοβαρότητας, ότι έτσι γελοιοποιώ μία εθνική τραγωδία και μόνο σκοπό έχω την πλήρωση του υπαρξιακού μου κενού.

- Ότι παρέσυρα πολίτες να καταθέσουν κι εκείνοι την ίδια αίτηση σύλληψης και ότι έτσι τους έκανα να ξοδευτούν και να ταλαιπωρηθούν.

- Ότι μαζί με λαό αφελών οργάνωσα συλλαλητήριο ενώπιον του Αρείου Πάγου στις 13-2-2013, κάτι που για τον ίδιο αποτελεί «τσίρκο».

Για όλα τα παραπάνω «εγκλήματά μου», ο Αντωνίου με τις αναφορές του έχει ζητήσει: 

Να παραπεμφθώ στο Πειθαρχικό του Δ.Σ.Α.

Να παραπεμφθώ στον Εισαγγελέα.
Να μου απαγορευθεί η παράστασή μου και η συμμετοχή μου στο συλλαλητήριο που διοργάνωσα στις 13-2-2013 στον Άρειο Πάγο.
Κατόπιν των ανωτέρω ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Δ.Σ.Α.,

την Τετάρτη 20-03-2013 και ώρα 4 μμ (γραφεία Δ.Σ.Α.: Ακαδημίας 60-Αθήνα).

ΝΤΟΡΑ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δικηγόρος Αθηνών/παρ΄Αρείω Πάγω





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου